Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На сучасному етапі розвитку українського суспільства визначальним критерієм оцінки діяльності органів влади є рівень задоволення потреб громадян в отриманні якісних послуг. Саме тому пріоритетність належного обслуговування громадян стало основою діяльності Вінницького окружного адміністративного суду у забезпеченні ефективного доступу до правосуддя.
У зв’язку з цим працівники апарату ВОАС постійно покращують та вдосконалюють рівень надання послуг відвідувачам суду.
Цього разу колектив покращував навики у спілкуванні з людьми з інвалідністю. Навчання за даним спрямуванням провела працівникам апарату суду головний спеціаліст із забезпечення зв'язків з засобами масової інформації Валентина Панасенко.
Основною метою заходу стало обговорення актуальних питань у роботі працівників апарату Вінницького окружного адміністративного суду із людьми з обмеженими фізичними можливостями та покращення навиків спілкування.
Варто відзначити, що це не перше навчання колективу за даним напрямком, однак керівництво суду дбає про надання високоякісних судових послуг кожному відвідувачу суду, у тому числі, й людям з обмеженими фізичними можливостями.
«Люди з інвалідністю є споживачами таких самих послуг, як і люди без інвалідності. Розуміння того, чого саме хоче споживач, вимагає зосередження уваги на людині, а не на її інвалідності. Саме тому ваш підхід до задоволення потреб повинен залишатися однаковим для всіх!», – зазначила прес-секретар суду Валентина Панасенко.
Крім того, під час свого виступу прес-секретар суду розповіла про усі нюанси особливого етикету у спілкуванні з людьми з інвалідністю та презентувала колегам сюжет про наглядні приклади і життєві ситуації.
На завершення навчання працівники апарату суду заповнили анкету оцінки ефективності навчання, де зазначили свої пропозиції та зауваження щодо викладу і змісту навчальної програми.
«Впевнена, що дана анкета дозволить кожному доповідачу, в даному випадку мені, отримати свого роду оцінку майстерності викладу інформації та в подальшому врахувати усі недоліки виступу при підготовці до наступного навчання», – зауважила Валентина Панасенко.